Alla inlägg den 21 mars 2014

Av who do you think? - 21 mars 2014 13:00

Jag tänker för mycket. Jag ordbajsar helt enkelt.

Kanske inte om något tråkigt som "Vilket parti vinner valet" eller "Vad ska jag äta imorgon?" (Fast de tänker jag med på ibland men inget jag kommer ta upp i bloggen så värst ofta)

Jag filosoferar mycket och funderar mycket på varför folk gör som dem gör eller varför det är som det är.

Låter det tråkigt? Kanske det. 


Jag tycker även om djur. Speciellt hundar. Deras psyke intresserar mig mest precis som människors. Varför gör dem så? För det finns oftast en logisk förklaring. Den ena mer invecklat än den andra.


Skönhet intresserar mig med. Smink då alltså. 


Rolig. Kan ju inte direkt säga att jag är värsta stå upp komiken men ja. Vet inte om jag är så rolig i text heller. Vi får väl se.


Jag är absolut ingen expert i något av ämnet. (Jag anser inte att någon någonsin kan bli en full god expert i nånting men ändå) 


Så ja. Läs om ni vill och om ni orkar. Varning för långa texter ibland kanske. Men jag är bra på stycke indelning så det ska nog gå bra!



Presentation

1 liter tankar och åsikter
3 dl djur
6 msk foto
4 tsk skönhet
Och lite humor efter humör!

Ett recept som sammanfattar vad hela bloggen handlar om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards